Inredning i köket!

Har alltid tyckt att vårat kök är så tråkigt, det är så .. vitt! hatar vitt! Så har idag varit på stan och handlat sånna där kakeldekorer! Sen har jag bytt gardiner i köket! Men vi hade ingen skrapa så vi har inte kunnat sätta upp dom än, får göra det i morgon kanske om vi har varit och handlat en skrapa tills dess.

Mamma har kommit till Luleå i helgen så hon vill låna Nellan i morgon, så det får hon göra då! Undrar vad man ska hitta på att göra då?

Har handlat två par fula kallingar åt Micke också, det var det som var målet, handla kallingar som var så fula att han inte kommer villja ha på sig dom, fråga mig inte varför jag gör så, hade ju egentligen tänkt köpa honom ett par rosa, men dom fanns inte i hans storlek, så det vart ett par röda och sen ett par gröna kallingar, dom var ionte lika fula tyvärr, han kommer nog att använda dom här iaf.
Dom ser väldigt skönt ut också!

Sen handlade jag en keps och en jeanshatt åt Nellan!

Har egentligen inte så mycket att skriva idag, har beställt hem säsong 4 och 5 av one tree hill idag också. 607 kr kostade det! Jag ska helst inte ha nå pengar i mina händer just nu, förra månaden gick inte alls ihop för mig, hade slut pengar efter två veckor! Men Tutte var förbi med 500 kr igår, så nu har hon avbetalat 2000 kr för soffan hon köpte av mig, nu är det bara 2000 kr kvar!

Ska nu sätta mig och försöka underhålla mig.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0