Jag blir så ledsen.

Har haft en jätte jobbig natt!
Har först haft svårt att somna, sen när jag väl höll på att somna, så vaknade Nellie, och hon åt och åt och åt, sen när hon slutade äta och somnade, så kunde jag inte somna om igen, och när jag vände på mig så vaknade hon också och började skrika, tillslut så ville hon inte ens ha bröstet och jag var så trött så jag fick säga till Micke att han fick ta henne, för jag kände bara hur irriterad jag vart.
Han tog henne. Sen fick han henne att somna ganska så fort för han är så duktig på att vagga henne i famnen, sen lka han ner henne i spjälsängen istället, kunde ju då vända mig i sängen iaf.
Men då vaknade hon lik förbannad efter en stund..

Sen när jag väl sov, så har jag bara drömt mardrömmar! Först så drömde jag om att Micke blev tillsammans med min kusin Anna, var inte fullt så kul att se dom ute på krogen tillsammans, men jag vart inte så jätteledsen i drömmen, var mer fundersam över hur det kunnat bli så?
Men sen vaknade Nellie, Micke steg upp med henne, och jag somnade om, men då började jag drömma om att Micke lämnade mig för min storasyster Nina, och jag tror allvarligt talat att mitt hjärta brast, det gjorde så ont i mig, jag förstod inte!
Varför? Jag kan ge dig mer sex om du vill! Jag börjar gå på gym varje dag! Jag kan bli smalare! Jag ska anstränga mig!
Jag var så ledsen, det gjorde så ont att se Micke hålla om min syster i drömmen och pussas och ha sig, och jag hade ingen i familjen att vända mig till och gråta mot, för alla var jätteglada för deras skull!
Jag visste inte hur vi skulle göra med Nellie, skulle Nina flytta in i min lägenhet då?

Jag ville inte sova mer, så jag vaknade. Och jag ville bara hålla om Micke då så jag steg upp, hade inte sovit speciellt länge men hann ändå drömma så fullständigt om dom! Så jag gick bara och kramade om Micke, och det kändes verkligen hemskt.
Sen gick jag på toaletten för att morgon pissa, och jag började tänka att det kanske kommer att hända så ? Nina har en snygg kropp, det har inte jag och har aldrig haft och kommer aldrig att få. Nina är smartare än mig, Nina har intressen. Nina är en mycket mer, komplett människa helt enkelt.
Jag började gråta. Hoppas att det aldrig händer.

För jag litar inte på mig att jag skulle kunna hantera det faktiskt.

Hoppa duschen nu medans Nellan sover iaf..

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0