Kakeldekor

Igår så fixade Micke upp kakeldekoren, det vart skitfint! Nu är det mer färg i köket! Äntligen! Känns lite flummigt ändå. Fast jag fick inte hjälpa till att sätta upp dekoren, jag prövade på en och det gick inte så bra, så jag fick hålla mig undan, jag fick sen mot slutet gå ut en sväng med vagnen för att få Nellie att somna för hon var så trött men ville absolut inte sova!

Jennifer och Martin och Alexandra var förbi en sväng också och tittade på det och umgicks, Alexandra har haft feber och hon var jätte lugn när hon kom hit, vilket hon ite brukar vara, sen grät hon för minsta lilla, haha och sen så började hon gråta för Nellie drog henne i håret, sen började Nellie gråta för att Alexadnra grät, sen så fort Nellie gav i från sig ett ljud så började Alexandra gråta. Man kan inte hålla sig från att skratta, för det vart som så sött på något vis!

Jag har nu egentligen bråttom så jag kan inte skriva något mer, vi ska till Sunderbyn på Ögonmottagningen, Nellie ska undersökas ut i sin skelning som hon tydligen har, känner mig nervös! Blir alltid så nervös!
Skriver väl senare hur det gick.
Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0