Ögonmottagningen

Det gick ganska så bra att vara där med Nellan, hon skötte sig jättebra. Hon såg ingen skelning hon heller, men vi ska på återbesök om ett halvår och kolla det igen.
Men sen såg dom att hon hade ett brytningsfel istället, så hon kommer nog att få glasögon sa hon, känner mig så ledsen för Nellies skull nu! Det är ändå inte så farligt med glasögon, men jobbigt för henne ändå att hon ska behöva ha koll på dom.
Hon ska få kolla synen igen om ett år ungefär sa hon..

Sen har vi bara varit hemma, jag har lagat lunch till mig och pappa för pappa har varit så snäll och agerat  chafför åt oss idag och skjutsat oss till Sunderbyn! Vart riktigt kulinariskt, makaroner och korv! Var längesen jag åt det faktiskt!

Jag är dötrött just nu, Nellie sover, och jag vill sova. jag fick stiga upp med Nellie kvart över 5 i morse för hon bara låg och sparka och klöste mig i ansiktet! Galenpannan där!
I morgon så blir hon 7 månader:)

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Har skrivit mitt andra diskussionsinlägg på bloggen idag och denna vecka handlar det om tatueringar/piercings - skulle vara hur kul som helst om du läste igenom inlägget och svarade på de frågor jag skrivit och kanske delar med dig av egna erfarenheter (:

Tack på förhand, kram!

2009-05-26 @ 13:47:52
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0