One tree hill nörderi AB

Har inte suttit vid datorn nästan något de senaste dagarna, så fort Nellie sover så lägger jag mig på soffan och ser på One tree hill, det är så grymt skön avkoppling!
Känner mig som en tvättäkta nörd! men jag guillar verkligen One tree hill, tycker att den är så romantisk så det är så lätt att tappa tidsuppfattningen av den!

Nåja, nog om det! Var igår och hämtade bilderna från Thords foto, det var där vi var och fotograferade Nellan! Det var fint! Blir väl att åka dit och fota henne på ettårsdagen också, det är så förbannat dyrt hos honomm tycker jag, det är så dyrt att jag blir arg!

Så där ser en av bilderna ut iaf, tog den här med vår kamera när den sitter i ramen!



Ska in till stan idag iaf, måste fara och kolla på en ram åt mamma, hon ska få en stor bild på alla hundarna tillsammans i morsdagspresent!
Och på onsdag så åker jag till Uppsala! Ska fara och se när storebror tar examen! Då har han klarat av tre år på universitet! Första i familjen! Och är då utbildad sjuksyster! han är så duktig! Är en stolt lillasyster!
Ska bli kul att åka dit ner också, har inte varit i uppsala sen sommaren då jag började gymnasiet, och då var jag bara där och festade med gamla klanpolare och en massa andra cs spelare!

Nellie luktar bajs. Så ska byta på henne nu.
Hejs!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Är också en One tree hill nörd, har följt varenda avsnitt :P



Gud vilken söt bild på Nellie :)

2009-05-29 @ 16:19:25
URL: http://zandranyman.blogspot.com
Postat av: Zandra

Allt är jättebra med oss. Mira blir ju 2 månader imorrn. Shit va tiden går fort :)

2009-05-31 @ 19:59:29
URL: http://zandranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0