Sömnig!

Jag verkar aldrig vänja mig vid att stiga upp tidigt på morgonen, det är så grymt tungt varje morgon! Men har iaf blivit bättre på att gå och lägga mig och somna! Och jag somnar ändå in själv och är bra på det också! Kan säga att jag trodde aldrig att jag skulle kunna det vid den här tiden för två år sedan!

Kommer ihåg det, fan vad jag hade det jobbigt med sömnen, ingenting funkade för mig tillslut! Jag kände mig så slutkörd i skallen! Jag måste ha sömn, för jag är så känslig när det gäller det, det tar bara nån dag så är det som att sitta på nålar i hjärnan för mig!
Jag hoppas verkligen att detta håller i sig nu!

Igår var det älsklingens födelsedag, jag storstädade hela lägenheten nästan på en gång som vi steg upp! Tog ett jävla bra tag! Sen var det marsch pannkaka in i duschen! Måste ju vara fin för födelsedagsbarnet, så jag trimmade råttan och allt!
Sen på med smink, och lagon till han kom hem, så var jag nästan klar!
Dagen gick fruktansvärt fort, pappa lämnade en sjuas jäger åt Micke, sen har Jennifer och Martin och Alexandra varit här!
Sen kom Mickes syster och Nellies två kusiner Emil och Elis,och dom fikade för kung och fosterland! Alla tyckte att mina bullar var goda! Visst det är en artighetsfras iofs, men man blir ändå glad!
Sen kom ju Mickes föräldrar också förbi!

Hade hoppats på att mamma och mina småsyskon skulle komma också och sen Nina och Jarkko, men dom dök aldrig upp..
Men man får väl se något positivt i det, det vart över en massa fika då iaf..

Äsch, Micke sötjer inte att dom inte kom, varför ska jag då göra det! Micke stack sen till Martin på kvällen! Micke fick ju en kvarting Whiskey av martin i present, för Martin tycker att Micke ska lära sig dricka det, så vid tre tiden på dagen så tog dom sig ett glas, sen tog sig Micke något jägerglas med sin pappa också, så han skulle knalla hem till Martin på kvällen iaf, men sen for dom till Linus tydligen, och jag orkade tillslut inte sitta uppe och vänta på att han skulle komma hem och få sig sitt födelsedagspök så jag gick och la mig tillslut.

Justja, Carro var förbi igår också, och hon höll mig sällskap på kvällen , Tack!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0