Speedad Nellie.

Ojoj vad hon är piggelin! Annat än vad hennes föräldrar är!
Jag fick stiga upp med henne första gången före sex på morgonen, hon låg då och slet mig i håret och ville stiga upp och var pigg. Jag ville dö, för jag har det väldigt svårt att somna igår.
Visade sig att hon hade skitit en harlort också, så inte konstigt att hon ville upp.
Sen fick hon ligga på mattan och leka en stund, jag försökte få gå och lägga mig på soffan då, men då vart hon förbannad, jag skulle minsann sitta brevid henne och titta på medans hon lekte. Jaha, då var det bara att stiga upp.
Sen tillslut så plockade jag upp henne och ammade henne. Då somnade hon. Så vid sjutiden steg Micke upp, och då gick vi och la oss igen.
Sen så har jag sovit ändå till strax före nio. Nellie hade väl sovit till åtta typ, men Micke tog upp henne då.
Sen kom han och väckte mig där före mnio för han orkade inte mer han var tvungen att vila. Det irriterar ju så mycket i hans ögon nu efter att han fixat synen.
igår var han helt handikappad. Vi var bara på willys och köpte nio st fläskfileer för dom var så billiga, han var helt slut i ögonen efteråt. Han hade mina solbrillor på sig inomhus, och när vi satt i bilen så fick han blunda. Han orkar inte sitta och titta allt för länge, hoppas att det blir bättre snart. Tycker så synd om honom.

Hade värsta drömmen nu sista svängen jag sov. Jag drömde att jag sa att jag hoppas ni alla har ont, ni förtjänar det. Och jag hoppas att Steve dör.
Haha, kanske liite väl hårt? Skulle vara enkelt, då kanske man hade kunnat låtsas att man hade en normal familj? Haha, fast.. Jag har ju en normal familj? Det är ju Micke och Nellie som är min familj nu? Vi är bara lite töntiga av oss som springer runt och skriker och flummar när vi är hemma!

Nellie hon springer bara runt i hög fart med sin läragåstol just nu och skriker och leker!
haha hon är verkligen på bra humör nu! Det är så charmigt!

Justja! Vi har ju varit på fotografering med henne! Hon vart jättefin på alla bilder! Så det kommer att bli svårt att bestämma vilka bilder man ska ta. Man kan ju inte ta speciellt många heller. Det var svinigt dyrt där vars vi var.
Det kostade 600 kr, och då ingår EN bild, som är 18x24.
jag hade så gärna velat ha en stor bild mitt i sovrummet ovanför sängen på Nellie.  Men jag har ju inte råd med det, han  vill ju ha 3500 kr för en förstoring på 70x100.
Vars fan ska jag få pengarna ifrån?

Ska hoppa i duschen nu och pröva göra mig lite lördagsfin i det fula vädret.

Hejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0