Ev. Pite

Ska kanske åka till Pite ikväll och vara hemma hos mamma och småsyskonen till på fredag hade jag tänkt.
Joel fyller ju år på fredag, och Camilla har tjatat och vill att jag ska komma och sova över med dom så dom får vara mer med Nellie, och jag känner att jag inte vill vara ensam så mycket just nu så tänkte åka då, blir roligt för Nellie också för hon tycker ju om att leka med Camilla!

Micke jobbar över idag så får ju se om det blir utav.

Jag var så jävla less på mitt löshår! Dom lossnade ju aldrig, prövade med allt! När jag blekte utväxten så blekte jag i fästerna, de lossnade inte! Jag prövade ligga i badkaret så varmt som möjligt med hårinpackning i och försökte dra loss dom och försökte öppna upp dom med naglarna, men det gick inte!
Så igår klippte jag bara bort dom! Skönt att kunna borsta håret normalt iaf!

Skulle nu behöva boka en klipptid så man får toppa håret. Men känner mig så fattig just nu. Så får se.. Det känns inte så nött heller så.

Nåja, hejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo jag är väldigt sugen på att testa. :)

2009-11-09 @ 23:19:54
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0