Varför inte lila?

Varför är allt bara i rosa? När jag söker saker till Nellie så finns allting i rosa, men det är jättesvårt att hitta saker i lila?
Som möbler, allt är i rosa, hittar jag i lila, ja då är det den där förbannade Hanna Montana på den, och det vill jag inte ha!
Lila är finare än rosa! Så är det bara! Skulle vilja hitta ett fint barnbord med stolar i lila, utan nå jävla Hanna Montana! Och jag vill ha en bokhylla och en säng i lila åt tösen! Men hennes rum kommer att vara en kombination av lila och rosa, eftersom vi redan har rosa saker åt henne, så det måste bli en jämn fördelning.

Nåja, Nellie sover nu, om ett par timmar ska hon till Piteå, känns lite ångestladdat, men samtidigt skönt. Får se hur detta kommer att gå iaf.
Hejs!

Kommentarer
Postat av: hanna

Men fynda billiga träbarnmöbler och en färgburk kära du:):)

2009-11-20 @ 15:33:37
URL: http://unforget.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag hoppade ner och grävde men jag hittade det inte=/ Så nu har jag ingenaning om vars det kan vara :P

2009-11-23 @ 14:03:44
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0