Denna dag.

Idag är det ett år sedan Nellie var beräknad! Och snart fyller tösen år också, tänk att hon snart är 1 år gammal?! Det känns riktigt konstigt, jag har varit mamma i 1 år! Och jag tycker att jag har klarat det hyffsat bra ändå!
Många drog efter andan när de hörde att jag skulle bli mamma, jag var inte stabil för fem öre när jag fick veta det, men jag tvärvände och gjorde allt som stod i min makt för att förbereda min mentalt. Och jag fixade det!

I helgen har jag inte gjort något speciellt alls. Var med Carola på fredagkväll och vi åt kinamat och surrade en massa, Micke var och bowla och sen ut på krogen med några kollegor.
Och igår så pluggade jag typ hela dagen! Var på biblioteket i stan och lånade böcker och satt där sen for jag hem och fortsatte till åtta på kvällen, och jag kom direkt ingenstanns.
Micke var i sunderbyn med Nellie hela dagen.
Hur fan hittar man i bibeln egentligen? Och hur i helvete citerar man bibeln? Fattar ingenting!

Idag har jag och Nellie umgåtts hemma och Micke har varit och rantat hela dagen, han är nu påväg hem från Pite, han har varit och lämnat min gamla säng som jag hade i min etta hos mamma för Camilla ska ha den.
Vi behöver inte sängen, det är ju Nellies rum ju! Vi ska köpa en sån där uppblåsbar säng istället och ha som gästsäng. Dom är ju faktiskt riktigt sköna!
Nellie har fått en bokhylla också idag som Micke och hans pappa varit och hämtat i Boden, men den ska nog målas om innan Nellie ska ha den! Vill ju ha lila i Nellies rum:)

Har mycket att fundera på just nu också. Så ska nu sätta mig och fundera en stund!
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag var i 5:e månaden dom gjorde hur många tester som helst då dom inte kunde tro sina ögon när dom fick resultatet på hur långt gången jag var :)



Kram

2009-10-14 @ 12:59:35
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att några få läser den iaf. :)

Det är som ett linne som suger in allt fett. ;) Den slimmar som åt så man blir slankare, skitbra grej. :)

2009-10-21 @ 20:59:10
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, fuska lite skadar ju aldrig. ;)

2009-10-22 @ 11:46:48
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0