Nellie 1 år !

Idag så blev Nellie hela 1 år gammal! Och jag har haft folk här hemma ändå sedan 9 i morse! Så nu är min hjärna slut! TOTALT!
Ska försöka sova ordentligt inatt! har blivit lite dåligt nu de senaste två dagarna.

Men dagen har varit helt underbar iaf! Nellie har lekt och lekt och lekt, och skrattat massa, lite kinkig emellanåt som när man skulle ha på henne klänning och sen byta blöja eller tvinga i henne mat. Hon hade inte tid alls för sånt.
Och hon har fått massa presenter! Hon fick igår också, för Mickes släkt var och firade henne igår för det skulle bli så stressigt för dom med jobb och sånt om dom skulle komma idag.

Tänk egentligen! För ett år sedan så låg jag och hade värkar, och för snart är det precis ett år sen som Nellie blev upplockad ur min mage av den duktiga personalen som var med under kejsarsnittet! 21.23 så bölade jag för att jag precis fått se min dotter för första gången. Och jag har fått äran att vara med henne i ett helt år. Och det kommer att bli många fler! Tiden går så fort!





 

 

 

Fy fan! Livet är underbart!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får hälsa grattis till Nellie från mig. ;)

2009-10-26 @ 21:29:27
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gjorde det där jag gör mina naglar. Carinas Nails. Är en tjej som gör det där just nu, hon har bara drop-in. :)

2009-11-04 @ 11:52:55
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea- ungmamma och hästnörd ;)

Tack:)



Vad stor din fina tjej har blivit:)

Och snart fyller Ebba tre! Vars tar tiden vägen igentligen* Eller snart och snart men i januari fyller hon.



Kram

2009-11-04 @ 12:54:12
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0