Vagnen är dyngsur!

Kommer inte att kunna gå iväg med Nellie något idag, vi hade glömt vagnen ute på altan igår, och när jag kom hem från Steve efter att jag varit där för att plugga inför provet så såg jag det, och det var dyngsurt i vagnen! Har kastat åkpåsen i tvätten så den vart ren för det var en hel pöl i den, och nu har inte vagnen torkat än heller, har inte kollat åkpåsen men tror inte den har torkat än.

Men det är ju som ändå ganska så bra, för då tvingas jag att sitta hemma och plugga! men tråkigt bara för Nellie sover bäst ute och nu kommer hon ju inte att kunna sova ute heller utan hon får sova i spjälsängen:(

Där ser du Micke! Vi måste köpa en till vagn!! Därför är det bra!

Nåja, har inte så mycket att skriva om just nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo det roligaste vore ju helt klart att bygga nytt. :) Men man måste ju kolla upp kostnader och så, för det kostar ju lite mer.

2009-10-05 @ 12:33:11
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag blev inge klokare så ska fara in imorgon till staden och kolla runt :)

Kraam

2009-10-05 @ 22:15:12
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0