Det har gått bra hittills!

Ångesten igår släppte inte på hela dagen. Nu idag känns det lite lättare för nu har ju morgon rutinerna över.
Hon vaknade och skrek, men jag var lugn och försökte få henne att somna om, tillslut märkte jag att Micke blev mer och mer irriterad, hanville ju sova för han skulle upp och jobba så jag steg upp med Nellie. Då var klockan kanske halv fem.
Satte på tvn och gav henne sin vattenflaska och ett halvt rån och så satt vi där, hon sökte bröstet några gånger och försökte bita igenom tshirten men gick inte, hon var lite smått arg då. Men det har gått bra. Hon ville kramas mycket och sånt så det gjorde vi, tillslut så somnade hon i min famn! konkade bara tillbaka henne till spjälsängen och så la vi oss igen , hon sov då ändå till sju! Och hon skrek inte eller nå utan hon stod upp i sin säng och surrade lite med mig, tror det kan ha tagit en stund innan jag reagerade.

Hon åt ordentligt med gröt också, hela poortionen utan protest, tycker förr när man gett henne gröt på morgonen så brukar hon vara som sur och inte vela ha det.
Men när man borstar tänderna! Det är nog det värsta som finns, men man kommer ju inte ifrån det! Hon HATAR det verkligen! Jag har försökt göra på många olika sätt men inget funkar. Nåja, när hon har blivit några år så släpper det nog!

Nu ska vi leka lite, försöka hinna i duschen innan Jennan och Alexandra kommer också! Sen prov idag 12.50! Jag är så klantig, hade kollat fel även på dagen! Jag trodde inte provet var förän på onsdag! Så jag är nervös som fan! Ingenting vill som fastna i huvudet!

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0