Lite tidsfördriv.

1. Hur gammal är du om fem år? 26.
2. Vem var den sista du träffade? Min dotter Nellie.
3. Hur lång är du? 160 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Inglourious Basterds.
5. Vem ringde du senast? Mikael.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ja det kan jag göra, men att gå ut till helgen vet jag inte.Jag har inga kläder att ha på mig:(. Till Jennan.
7. Vad är dagens planer? Dagen är snart slut så varva ner ska jag försöka göra.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Måste nog säga sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom var sambos förr, nu är dom separerade.
10. När såg du senast din mamma? Idag.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 04.30, Sen efter ett tag fick jag somna om till 07.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Ne, inte det.
14. Vilken är din favoritplats? Under Micke.
15. Vilken plats föredrar du minst? Mitt ute i skogen bland massa mygg
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Villa, volvo och fler barn. ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Gremlins.
18. Vem fick dig att skratta senast? Nellie
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Säkert inte men jag har inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken eller trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3..
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo, det har hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Det tycker jag väl, men blyg.
27. Vilken är din favoritglass? En coop glass med hasselnötssås i.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Då skulle jag nog köpa ett hus 
29. Tycker du om kinamat? Gott i kistan!
30. Tycker du om kaffe? Väldigt bra.
31. Vad dricker du till frukost? Smoothie
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa? Det bästa som finns!
35. Är du en beroendemänniska? Ja av allt!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Har en, och ska ha fler!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Det måste nog vara kläder
42. Äger du dyra smycken? Ne inte så värst
43. Vad ser du om du kollar till höger? Altandörren.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Youghurt.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Tuttee!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ja..
47. Vad har du för ringsignal? Speedy Gonzales, jag vet jag sak byta.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror inte det.
49. Flirtar du mycket? När jag är singel så JA.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I storforsen.
51. Kan du byta olja på bilen? Hm, har aldrig testat så jag vet inte. :)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Psykologi.
54. Läser du dagstidningen? Japp, varje morgon
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte just nu
56. Dansar du i bilen? Ja!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Vakna med the voice,
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Bra fråga.
59. När var du i kyrkan senast? På Nellies dop.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läst min blogg! Så ser jag också vem som kan ha kikat in:)

Kommentarer
Postat av: Tutte!

Är jag den roligaste, vilken ära! :)

2009-10-25 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0