Nu förstår jag!

Jag har undrat hela gårdagen vad fan polisen gjorde på MITT kvarter och i MIN trappuppgång! det kryllade av dom igår, dom var först bara två vanliga poliser men det kom bara fler och fler och sen var dom med hund och kollade vår trappuppgång och nsd var där och allt.
Tankarna gick i huvudet: Är knark?, Är den en psykopat dom jagar? TÄNK om det är ett barn som är försvunnet!?

Fick världens noja, jag har blivit så orolig av mig nu för tiden sen jag fick barn, tror alltid det värsta och kan aldrig släppa det riktigt.

Men så var det som tur bara en skåpbil som hade blivit stulen och störtat ner från vägen på gångbanan, och sen hade nå vittnen sett han springa upp i en trappuppgång (antar att det är våran trapp då).

Nåja, nu är det där släppt för mig iaf:)

Nellie ligger på golvet och käkar GI bröd, hon tycker så mycket om att äta macka, jag och pappa var på stan igår och jag gick till mat och prat och frågade om det gick bra att jag bara köpte en liten brödbit som dom har till lunchen som man får äta medans man väntar på att ens riktiga lunch ska bli klar, för jag hade glömt rånen hemma. Men killen var så snäll och sa att han själv hade barn och vewt hur det är, så det var bara att ta, så jag slapp betala! Tänk att sådana där så gester kan göra en så glad!

Det är inte många människor nu för tiden som har vanligt hyfs i sig, jag var på väg ut från Vero Moda med min stora klumpiga vagn(JA Micke, jag pikar dig, vi ska ha en till vagn!), och deras dörr öppnas utåt så om vagnen blir lång och är stor så kan det vara ganska jobbigt att ta sig ut om ingen håller upp dörren åt en.
Men det var först en gammal tant som var på väg in, hon höll inte upp dörren, men hon skulle in före jag skulle ut! Och sen var det ytterligare en till tjej som  sket i att hjälpa, sen på tredje gången när jag hade vänt vagnen så jag stod först så jag skulle nå dörren så kom det en tjej och frågade om hon skulle hålla upp dörren åt mig!

Visst, det är inte omöjligt att ta sig ut med vagn, det klarar varenda människa, men det är fan mer omständigt!

Köpte mina brallor nu förresten:))

Och hann med att plocka upp och dammsuga och skura lägenheten också igår, fast det bnörjade jag med efter att Nellie hade fått kvällsgröten! Men fan så fort det gick att städa! Tanken var egentligen att Nellie skulle få sova klockan sju, för hon hade vaknat redan klockan tolv för hon sov medans jag var på skolan mellan elva och tolv. Men hon var inte så grinig så hon fick sitta och titta på och följa efter dammsugaren.

Nåja, nu sitt jag bara och berättar allt tråkigt. Så vi sätter punkt här.

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det blev att jag klippte lugg iaf ;)

2009-09-17 @ 12:34:23
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0