Övningkört + Godisdag!

Gissa om jag har längtat efter denna lördag! Jag älskar nu för tiden lördagar, för då får jag äta vad jag vill! Jag vill alltid ha pizza! Jag vill äta så mycket kolhydrater jag kan då jag får. Även om jag inte är hungrig eller sugen så sitter jag nästan och trycker i mig det jag vill har längtat efter hela veckan för att jag inte ska tänka på det i morgon när man är sugen igen.

Har varit med Micke, pappa och Nellie till min farbror Janne och hjälpt honom med nå lampr och eluttag som skulle bytas och allt vad det nu var. Sen efter det så har vi varit i sunderbyn hela dagen med Nellie, hennes kusiner skulle sova över där så dom har lekt för fullt.
Vi kom nyss hem i från dom, så nu är man helt slut. Och ska sätta mig och plugga snart också, har prov på onsdag. Har en stor jävla ångest över det! Kommer inte gå bra tror jag, jag vill ju så gärna ha VG i kursen! Men har en känsla av att jag inte kommer att lyckas, fattar inte hur jag ska kunna läsa på heltid sen! Bara nu har jag en sån grov jävla prestationsångest och jag läser bara två kurser, och ändå så pluggar jag nästan varje dag. Men det går ju så jävla sakta för mig!

Vi har även varit på toys r us idag också med Emil och Elis medan Nellie fick stanna med farmor och farfar. Emil ville dit och farfar hade tagit sina "vitaminer" som vi så fint säger:)

Just ja! Vi har ätit pizza där också, jag och Micke var och hämtade, men innan vi gjorde det så var vi ute och övningskörde med mig också, det gick hyffsar bra ändå, jag kvaddade ju inte bilen! Men jag fattar inte att jag ska kunna göra allt det där på automatik utan att tänka, tyckte det så komplicerat att titta överallt innan man skulle hinnaväxla och svänga i den där jävla korsningen och allt vad det nu var!

Och Nellie har gått jättemycket idag också och långt! Fan vilken brud vi har!

Nej nej, nu sluta sitta framför datorn iaf! Plugga plugga!

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 17:22:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0