Stan.

Har inte skrivit på länge så tänkte därför nu snabbt bara göra ett litet inlägg.
har gått på stan idag helt ensam med Nellie, är lite tråkigt att  gå själv, men samtidigt så är man inte lika stressad då heller. Nellie somnade på bussen in och vaknade inne på MUS  och det var sista anhalten innan vi skulle på bussen igen så man slapp gnäll också.

Hoppade av på icaträdden och köpte köttfärd, 1672 gram för 39.90! Billigt är bra!

Nu är jag och Nellie hemma och pappa är också här, vi ska nu pröva göra lchf pannkaka i långpanna. Vi gjorde plättar igår, eller skulle göra, men det var inga, vart totalt misslyckade. Hoppas det blir bättre nu då . Det är ju ett annat recept. Men jag hoppar över baconet som man ska ha i, för jag HATAR ju bacon..

Förresten köpåte en jättefin polotröja eller tunika eller vad fan det nu är på stan. Var lite konstigt, prövade en vit i samma storlek men den var som ett tält på mig, så det blev en brun. Och sen har jag köpt ett par till vinterskor också! Dom var egentligen lite för stora på mig, men det gör inget, för storleken under var ganska bra, men långtån tog emot lite på den så . Och jag vågade inte chansa på om det skulle gå ut sig eller inte.

Nu göra lunch. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0