Vilken vecka!

Ja, i torsdags så slaktades Bella, hon blev inte av med sin fång, hon vart bara sämre och sämre.
Och på fredagen så var vi och tog bort Amanda, hon var så gammal och hon hade löpt allt för länge, hon mådde inte alls bra, hon hade inte ätit sen måndagen.
Det var så hemskt, när vi kom innanför dörren i Piteå på morgonen så låg hon bara där, hon lyfte inte ens huvudet, hon viftade bara på svansen, annars så brukar hon komma fram brölandes och hälsa, men hon orkade inte det.
Hon fick iaf leva ett långt liv, hon skulle ha blivit 12 år den 1 oktober.
Camilla var med hos veterinären när vi tog bort Amanda, det var ganska hårt för henne. Men tror mamma hade det värst, men man blir ju naturligt mer orolig för Camilla, hon är ju bara 10 år. Men hon ville avra med på det sista andetaget, tycker det är väldigt starkt, jag klarade inte av det när Zeb togs bort, det gjorde för ont för mig. men jag klarade det nu med Amanda iaf. Det är jag glad för. Önskar att jag hade gjort det med Zeb också..
Joel ville inte vara med, han ville vara hemma med Ayla under tiden. Så Micke fick vara med honom under den tiden.

På fredag kväll så var vi på Asian kitchen och hade överraskningsfest för Carola som fyllde 40 år. Snacka om att hon vart förvånad när hon knallade in så var vi 17 pers där! Hon hade nog en toppendag! Hon kom dit direkt efter att hon hade fått vara på spa och njutit. Så vi åt, sen for dom ut på krogen. Jag tog då bussen hem. Var ju ut förra helgen och kan ju inte hålla på att springa ute hela tiden heller!

På lördagen så var jag, Nina, Micke, Nellie, Joel och Camilla på Leos Lekland och lekte, det var kul. Nellie tyckte också om det faktiskt! Nina frågade om vi skulle med, hon tyckte att ungarna kunde behöva få fara dit och tänka på annat, och det hade hon ju helt rätt i.
Sen for vi hem så Nellie fick sova, hon var helt slut efter att vi varit där!
Var med Martin och Jennifer och Alexandra efter det.

Idag så tänkte jag att vi skulle åka på Toysrus och titta på leksaker inför när Nellie fyller år så vi kan se vad vi vill att folk ska köpa åt Nellie tills hon fyller år. Om Micke orkar göra det när han kommer hem. Han är just nu med Martin och Alexandra. Tänk att hon snart är ett år!

Hade hoppats på att få mitt bostadstillägg i fredags, men det hade inte kommit in,känner mig smått less, men men. Jag sparar ju pengar, då kommer jag nog att få dom nu på fredag istället. Och då får jag ju för två månader retroaktivt. Dom pengarna behövs!






Amanda och Camilla förra hösten.


Nina och Bella förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nå taack:)

2009-09-09 @ 09:58:03
Postat av: Linnea

Det var jag som skrev*



Vilken hemsk vecka med alla fina djur.

Många Kraamar <3

2009-09-09 @ 10:01:17
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0