Ones in a lifetime

Vart medbjuden av Svanmo att få vara modell för en dag i lördags! Vi blev sminkade och fotograferade, håret fick ju fixa själv, men det gick inte så himla bra, makeup artisten jag hade tyckte att jag skulle locka håret, så hon visade mig hur jag skulle göra, både jag, svanmo och jennan försökte men det vart inte så bra som sagt så hon fick snabbhjälpa lite till. fick till några själv iaf!

Och jag måste dp säga det, att jag är så sjukt glad över att jag fick följa med på detta, det här händer ju mest troligt en gång i livet, och jag har aldrig varit så snygg som jag var då! Fick ett par bra bilder! Det var väldigt svårt att få ner bilderna till 11 st. Dyrt vart det att köpa dom! Men nu kan jag om 40 år se tillbaka på dessa bilder och minnas att jag kan visst vara snygg!
Och det var ju mer som en modefotografering, det skulle vara överdrivna poser och fotografen visade hur man skulle posa och sånt. Så det är ju inte som att gå till en vanlig fotograf heller. Det Hade slutat på samma pris hos en vanlig fotograf, men då hade jag inte blivit sminkad, inte fått instruktioner om att posa snyggt, och jag hade inte fått bilderna i digitalt format för detta pris.

Jag var sjukt orolig över att Micke skulle bli arg på mig för att jag sprättade 1950 spänn på detta, han trodde först jag skojade när jag sa det, sen såg han bilderna, och det var inte mer med det, han har photoshoppat en bild som han nu har som bakgrundbild på datorn, jag tyckte att det kändes lite självkärt att se sig där, han svarade med att det är hans dator och han har vad han vill där! Haha.
Sen sa han att han tyckte att det var bra att jag köpte bilderna, det är inte ofta något som detta händer.

Måste lägga upp bilderna här, känner mig lite egengod. Men jag är fan så jävla stolt! Min dubbelhaka syns inte så mycket, mina ögonbryn är hyffsat bra och ser inte så där jätteglesa ut som annars syns så jävla tydligt och mina fettvalkar syns inte heller! Och dom har inte redigerat bilderna! Helt enkelt ställningarna som gör det så jävla bra!


Och nu måste jag sätta mig och plugga matte!


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina dom blev!

2010-02-01 @ 10:25:50
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Nina Jilla Viska

värsta snyggingen ! ;)

2010-02-01 @ 10:45:19
URL: http://naijalindberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Halkade in av en slump och tänkte bara säga hej :)



Vilken fin blogg du har! Hur gammal är din lilla buse? nyfiken



Kan också passa på att tipsa om tävlingen i min blogg, där du kan vinna ett valfritt plagg från det populära märket LUNDMYR!



Ha en underbar dag!

2010-02-02 @ 08:24:47
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: theres

vilka snygga bilder :)

2010-02-02 @ 09:51:53
URL: http://borderdrag.blogg.se/
Postat av: Linnea

tack! :)



Men gud så snygga bilder! det där hade jag ju viljat fara på:P

2010-02-02 @ 10:11:47
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0