Min dotter är fruktoman..

Det går inte att ha framme fruktskålen på köksbordet. Nellie är så pipig och gråter hela tiden och går till köket och lägger sig och gråter på golvet, när man komer till henne så vill hon upp i famnen och piper ännu mer, när hon väl är i famnen så pekar hon upp på fruktskålen, oftast så har hon även dragit fram sin matstol och sattit den på plats också. Och hon blir vannsinnig om hon inte får äta frukt!
Hon kan äta hur mycket som helst denna tös! Det finns inget stopp på henne! Tidigare har jag oroat mig för att hon ätit så lite, men nu! Det är svårt att hålla henne tilll att bara äta var 3:e timme.


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Nå tack :D



Bättre fruktoman är som Ebba hon har börjat springa och öppna frysen och ska käka glass hela tiden, så nu när glassen snart tar slut så måste jag sluta köpa:P HAHA!

2010-01-11 @ 00:08:54
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Kommer säkert behövas. :)

2010-01-15 @ 11:04:49
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0