Stughelgen

Var i stugan nu i helgen med Nellie, Micke, Nina och Jarkko + hundarna. Denna helg var alldeles för kort måste jag säga! Hade velat stanna iaf en dag till, kändes som om den tog slut alldeles för fort, antar att det har att göra med att vi kom så sent på fredagkvällen. Men man måste ju, det är ju iskallt i stugan så man kan ju inte åka dit direkt med Nellie utan någon måste ju åka dit före och värma upp stugan innan man kan komma med henne!



Allting gick finfint! Vi fick sen till och med sova till halv nio på lördagen! Och lilltösen är så duktig med hundarna! Tror moster nästan var mer stolt än jag över hur tydligt det är att hon kommer att bli hundförare! Hon kampar med hundarna och leker, och hon är inte heller så där jättevåldsam som barn kan vara när dom ska klappa hundar! Haha hon stängde till och med in Viska i hundburen, och sen gillade hon att stänga in både viska och sig själv tillsammans:)

 

Pojkarna körde inte så himla mycket skoter ändå, men lite iaf! Vi smällde raketer på lördagkvällen för att vänja Viska och Jilla, och Nellie fick se sina första raketer, men hon var inte så jättebrydd i dom.

 

 

Det var helt enkelt en helt underbar helg! Som jag hoppas att vi kommer att göra om fler gånger, var för ovanlighetens skull trevligt att spendera en HEL helg med storasyster, it ett enda tjaffs eller bråk!

 


Nu kom pappa så ska dricka kaffe och sen dra och hämta ut hans internetbank kort!
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad tycker du om övernaturliga fenomen - andar? Tror du på sånt eller inte? Har du någonsin vart med om någonting övernaturligt?

Kika in på min blogg och lämna några rader i mitt diskussionsinlägg som handlar om just andar. Du hittar inlägget här: http://saabiina.blogg.se/2010/january/25-januari-10-diskussion-9.html



Tack!

2010-01-25 @ 22:28:30
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0